خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان:

مواسات اصل اسلام بود که در جامعه احیا شد   

همدان- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان بابیان اینکه مواسات و کمک مومنانه همدلی است، گفت: این رزمایش به فرمان رهبری معظم تشکیل شد و یک اصل اسلام بود که در جامعه احیا شد.
کد خبر: ۹۳۸۱۶۳۸
|
۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
مواسات اصل اسلام بود که در جامعه احیا شد   

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام حسین علیی در رزمایش مواسات مومنانه شهرستان تویسرکان با اشاره به ایجاد حاکمیت اسلامی بیان کرد: مواسات یک اصل مهم اسلام است که رسول خدا(ص) در ابتدا با این مواسات حاکمیت اسلامی را برپا کردند و اکنون نیز این مواسات می‌تواند با توجه به شرایط ایجاد شده از ویروس کرونا به مشاغل آسیب دیده کمک‌های شایانی را داشته باشد.

وی با بیان اینکه مواسات و کمک مومنانه همدلی است، گفت: این رزمایش به فرمان رهبری معظم تشکیل شد و یک اصل اسلام بود که احیا شد و مشکلاتی را از کشور حل کرده است.

*توزیع بیش از ۱۳هزار بسته معیشتی در تویسرکان

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان نیز در ادامه ضمن ارائه گزارش کاملی از اقدامات صورت گرفته در راستای مواسات مومنانه اظهار داشت: این مرحله نیز بیست و چهارمین مرحله از مواسات مومنانه شهرستان تویسرکان است که ۳۰۰ بسته معیشتی هر یک به ارزش ۴۰۰ هزار تومان بین افراد نیازمند و آسیب‌دیدگان از کرونا توزیع شد.

کامران کریمی افزود: از ابتدای همه‌گیری کرونا بالغ بر ۱۳هزار و ۲۸۵ بسته معیشتی توزیع شد که ارزش جمعی آن بیش از ۱۴میلیارد و ۸۸۵ میلیون بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات